Boozed goes ShowUP

Door: Deborah
Datum: 6-10-2020

Meer Boozed news?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief via de onderstaande button.

Eind september heeft het designteam van Boozed de ShowUp beurs bezocht. Yes! Eindelijk weer een beurs die we in real-life hebben kunnen ervaren en nog net voor de nieuwe maatregelen van 28 september. We waren gelijk enthousiast, maar daarnaast vooral nieuwsgierig hoe de beursorganisatie dit ging realiseren. We lieten ons niet alleen inspireren  via de standhouders, maar ook door de beursorganisatie zelf.

Support your event

Zoals iedereen weet hebben we nu te maken met COVID-19, ‘no shit Sherlock’. Dit zorgt ervoor dat veel bedrijven en instanties heel creatief moeten zijn om zichzelf staande te houden. Dit geldt ook voor ons als Boozed. Maar hé, creatief zijn zit in ons DNA dus kom maar op! Het is allemaal nieuw, je moet durven, creatief zijn en vooral ervan leren. Zo hebben wij een tijdje terug met een aantal andere geweldige initiatiefnemers Project Playground opgezet. We lieten hier zien dat ‘het’ echt kan. Juist daarom werden wij zo enthousiast van het feit dat ShowUp hierop volgde met hun beurs in levende lijve, op een echte locatie met echte mensen. Zowaar wel met de juiste maatregelen, maar dat is het zeker waard. Wij vonden het dus heel tof dat de beursorganisatie ballen heeft getoond, maar dit deden zij niet alleen. Zonder de bezoekers geen beurs. Zij lieten zien dat zij vertrouwen hebben in de branche en supporten de beurs en de standhouders op deze manier. Mooi om te zien, who’s next?

COVID-19 maatregelen

De beurs vond plaats in de Brabanthallen. Een mooie locatie waar meer dan voldoende ruimte was om genoeg inspirerende standhouders en de 1,5 meter te waarborgen. Vanaf de entree werd al rekening gehouden met bewegwijzering en boven de balie hingen mooie schermen verwerkt met droogbloemen. Super trendy oplossing! Verder werd door de gehele beurs door middel van vloerstickers de route aangeduid en de gangpaden waren heerlijk ruim waardoor je ongestoord en rustig de beurs kon bewandelen.

Wij waren ook erg nieuwsgierig naar de terrassen. Een terras moet gezelligheid uitstralen en uitnodigend zijn, maar vaak met de 1,5 meter regel kan het er nogal vaak wat statischer overkomen. Dit hadden ze goed getackeld door stippen in het tapijt te verwerken om op die manier een sta- of zit plek aan te duiden. Die stip was tegelijkertijd ook een soort reminder dat je er rekening mee houdt om op je plek te blijven. Want we blijven nou eenmaal mensen en die 1,5 meter is gewoon niet natuurlijk. Super oplossing dus!

Inspiratie

Wat zagen we vooral voorbij komen op de beurs en is het uitlichten waard:

  • Droogbloemen waren all over the place te vinden, maar ze zijn ook zo leuk!
  • Kleur van het jaar: Brave Ground, niet zo zeer deze kleur maar wel de aardetinten waren op allerlei manieren terug te zien in de stands/producten
  • Wat ons ook opviel was de eyecatcher van Vlinder&Vogel. Een betere vertaling van woord naar beeld kun je niet hebben. Dit was echt heel erg tof en zorgde tevens voor een natuurlijke rotonde op de beursvloer.
  • Groovy Magnets.  Dit was de echte winner van Daisy, magnetisch gepersonalized behang met een hele range aan verschillende producten die je aan de muur kunt hangen. Super handig wanneer je houd van restylen en je je muur heel wilt houden ?.
  • Qua uniforme standbouw hadden zij een hele mooie, simpele oplossing. Een back-to-back stand met daartussen berging, afgewerkt met een ‘gordijn’. Heel strak en trendy ontwerp.

Al met al weer een inspirerende beurs en hier waren we gewoon weer even aan toe, ShowUP!

Meer zien van ShowUP?
Bezoek dan de website of Instagram van ShowUP

Extra informatie
Zoals jullie hebben kunnen lezen was ons bezoek voor 28 september en dus ook voordat de maatregelen werden aangescherpt. Wij willen echter benadrukken dat ook nu het organiseren van beurzen nog steeds is toegestaan. Benieuwd wat wij daarin voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op via Info@boozed.nl.