De Frequently Asked Questions

Onze algemene voorwaarden zijn hier te vinden.

Ons team van Accountmanagers staat klaar om jou van een gepersonaliseerd advies te voorzien. Neem gerust contact met ons op via https://www.boozed.nl/contact/ of bel ons op +31 (0) 15 38 07 515.

KVK: 24261486 BTW: 8206.99.263B01 IBAN: NL94 RABO 0156 6125 26

Wij zijn gevestigd aan de Schieweg 64, 2627 AN Delft.

Ons kantoor en magazijn is iedere werkdag geopend van 8:00 – 17:00 uur. Bij dringende zaken (tijdens het weekend en buiten openingstijden) is er een mogelijkheid om contact op te nemen met ons via het noodnummer…..

Wij hebben een breed assortiment aan verhuurartikelen en breiden deze collectie continue uit. Het kan dus maar net zo zijn dat het artikel wat jij zoekt (nog) niet online staat. Daarnaast hebben wij een breed partnernetwerk van leveranciers en onze eigen werkplaats waar we maatwerkitems maken. Neem content met ons op en wellicht kunnen wij jou alsnog helpen.

Als klant is het niet mogelijk om zelf onze voorraad in te zien. Wij raden jou aan om een aanvraag te doen en dan gaan wij jou zo goed mogelijk helpen met de gewenste items of een goed alternatief.

Zijn de prijzen in de catalogus in- of exclusief BTW?

Het zien van onze prijzen is alleen mogelijk voor personen met een account. Wil jij ook graag een inlog ontvangen? Bekijk dan: https://www.boozed.nl/account-aanvragen/

We werken met een dagprijs oftewel de prijzen die je ziet gelden voor één dag. Wil je een artikel meerdere dagen gebruiken, dan werken wij met een staffelprijs. Geef in de aanvraag duidelijk aan om hoeveel gebruiksdagen het gaat en dan berekenen wij voor de prijs. Het is wel zo dat de dag van levering en het ophalen op een andere dag kan vallen dan de gebruiksdag.

Uiteraard! Onze online catalogus is er om een indruk te krijgen van ons assortiment. Onze accountmanager zijn er juist om jou te voorzien van een maatwerk advies voor jouw evenement.

Na het doen van de aanvraag wordt er een accountmanager aan jou toegewezen, deze persoon stuurt ook de offerte en is jouw contactpersoon voor dit project. Na het ondertekenen ontvang je van ons een bevestiging van de aanvraag en daarmee is het project definitief. In die bevestiging zijn ook de afgesproken leveringsdata en tijden te vinden.

We vragen je om dit zo spoedig mogelijk aan de desbetreffende accountmanager door te geven. Op die manier kunnen wij snel schakelen en kijken of we eventueel nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Je mag en kan een aanvraag nog wijzigen echter gaat dit wel op basis van beschikbaarheid. Neem contact op met de toegewezen accountmanager om de mogelijkheden te bespreken.

Het ophalen van materialen is alleen mogelijk in uiterste gevallen. Neem voor de mogelijkheden contact op met ons kantoor via info@boozed.nl.

We willen je vragen om dit altijd direct te melden aan de desbetreffende accountmanager. Die persoon kan de schade beoordelen en eventuele kosten met je doornemen. Wel adviseren wij om goede en duidelijk foto’s te maken van de schade.

We willen je vragen om dit altijd direct te melden aan de desbetreffende accountmanager. Die persoon kan de schade beoordelen en de vevrolgstappen met je doornemen. Wel adviseren wij om goede en duidelijk foto’s te maken van de schade.

Vrijblijvend gesprek?

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw event? Vraag een vrijblijvend gesprek aan!

Titel

Ga naar de bovenkant