De beurs op!

Door: Nancy
Datum: 14-2-2021

Meer Boozed news?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief via de onderstaande button.

Voor elk product, elke dienst, iedere fase in je leven of zelfs in de periode erna. Voor werkelijk alles tussen hemel en aarde, is er in Nederland een beurs voor te vinden!

Geen wonder dat je in Nederland dan ook veel verrassende en creatieve stands tegenkomt. Nederlandse standbouwers, en zo ook Boozed worden regelmatig gevraagd om in het buitenland mooie stands te realiseren.

Maar wat is een nou een goede beursstand en welke trends en ontwikkelingen zijn er?

Storytelling

Zorg voor een helder en aannemelijk verhaal waar de bezoeker zich in kan verplaatsen. Op een subtiele wijze speel je in op behoeften van de bezoeker. Te vaak worden bezoekers afgeschrikt door een stand of het personeel; ‘Koop dit’, ‘doe dat’!

Of er zijn te veel verhalen, te veel prikkels in de stand waardoor de kernboodschap vertroebeld wordt. Focus op één hoofddoel.

Beleving

Trek op een slimme manier de aandacht waardoor bezoekers meer tijd op de stand willen doorbrengen en maak ze nieuwsgierig. Dit kan op allerlei creatieve manieren en slimme toepassingen van design, licht, geluid, VR en uiteraard interactie met de bezoekers. Mensen mogen weer een beurs bezoeken en zijn daar blij om. Speel daarop in! Fotomomenten, ludieke acties, fijne gesprekken, alles dat bijdraagt aan een goed gevoel.

Duurzaamheid

Hergebruik, omkleuren of omvormen, slimmere toepassingen, duurzame give-aways, qr-code in plaats van flyers. Dat zijn allemaal elementen waar rekening mee gehouden kan worden tijdens het bedenken en ontwerpen van een standconcept.

Verbinding

Mensen willen weer praten, ruiken, horen, voelen, … Maak dus gerust gretig gebruik van emotionele elementen in het concept van je beursstand. Trek de aandacht en speel in op de zintuigen. Maar zorg ook dat je stand personeel de connectie aan durft te gaan. Besteed extra aandacht aan het briefen en trainen van je standbemanning. En laat die contacten niet letterlijk voorbijlopen in het gangpad.

Verzamelen en delen van data

Innovaties op het gebied van technologie maken het mogelijk om eenvoudig data van bezoekers te verzamelen en informatie te delen waarmee de interactie verhoogd wordt. Qua standdesign kan hier slim op ingespeeld worden.

Boozed is een bekende speler in evenementenland, en zo ook in de beurzenmarkt. Wij ontwikkelen én bouwen vele stands en paviljoens in doelgerichte B2B-beurzen en grootschalige consumentenbeurzen in binnen- en buitenland.

Wat doen wij om aan de hoge verwachtingen van jouw beursstand te voldoen? Uiteraard kun je van ons verwachten dat wij op de hoogte zijn van alle trends en ontwikkelingen binnen de markt. We lopen samen met je het doel van de stand door en nemen je mee in de ontwikkeling van een sterk concept.

Ook achter de schermen zijn wij er voor je. Desgewenst nemen we taken als elektra- en wateraanvragen over, dienen we bouwaanvragen in, controleren we of wordt voldaan aan alle wet- en regelgeving en verzorgen wij alle logistiek.

Boozed beschikt over een team zeer ervaren, meedenkende designers, standbouwers, werkvoorbereiders en logistieke helden met internationale werkervaring.

Daarbuiten groeit ons netwerk van lokale partners binnen Europa. 2022 start met beurzen in Frankrijk, Duitsland en België en we hopen weer actief te zijn in Zwitserland en Italië waar we voor de pandemie mooie producties hebben neergezet.

Wil jij dit jaar deelnemen aan een beurs? We gaan graag voor je aan de slag!