Meer ruimte voor jouw eventmaterialen én inzicht

Door: Ina
Datum: 14-2-2021

Meer Boozed news?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief via de onderstaande button.

Brand Warehouse & Brandportal

Boozed beweegt al meer dan 20 jaar mee met de markt, dat doen wij o.a. door continue te investeren in een origineel verhuurassortiment, een uitgebreid team creatieve professionals alsook efficiëntie op gebied van logistiek & warehousing.

Sinds 1 januari j.l. beschikken wij over een speciaal Brand Warehouse van 1100m2 welke gebruikt wordt voor de opslag van merkmaterialen van onze klanten. Deze nieuwe locatie, op slechts 2 minuten rijden van het hoofdkantoor, is goed gevuld, maar biedt ook nog voldoende ruimte voor uitbreiding van bestaande en nieuwe klanten.

In het verlengde daarvan hebben wij de afgelopen jaren gewerkt aan een tool voor opslagbeheer. Als vertrouwde eventpartner van veel merken, hebben wij samen met onze opdrachtgevers ervaren hoe complex het kan zijn om inzicht en overzicht te hebben in materialen die extern zijn opgeslagen. Vaak zijn er meerdere partners waar materialen zijn opgeslagen (extern) en wisselende medewerkers waardoor veel kennis verloren gaat (intern).

Om meer gemak en overzicht te bieden aan onze partners hebben wij de Brandportal ontwikkeld. Dit is een beschermde online omgeving, welke gekoppeld is aan ons ERP-systeem waardoor merkmaterialen inclusief voorraden 24/7 inzichtelijk zijn. De Brandportal is eenvoudig in gebruik op zowel computer, tablet als mobiel en biedt naast een dagelijks actueel voorraadoverzicht ook additionele informatie zoals afmetingen en afbeeldingen. In de Brandportal kun je ook wenslijsten aanmaken en direct een bestelling plaatsen. Dit geeft onze partners de vrijheid en snelheid om op locatie of in gesprek met opdrachtgevers snel te kunnen schakelen.

Meer weten over de Brandportal en/of opslag van eventmaterialen? Ina staat voor je klaar: ina@boozed.nl