Over dit project

Voor wie is het project uitgevoerd

/

Wat hebben we gedaan

/

Waar is het project uitgevoerd

/

Wanneer is het project uitgevoerd

/

Boozed Uhhh We doen eigenlijk alles….

Door: Kim
Datum: 14-2-2022

Meer Boozed news?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief via de onderstaande button.

Tijd voor onze eigen merkontwikkeling.

Boozed heeft in de afgelopen 20 jaar haar bestaansrecht bewezen. Met gevoel voor timing en vanuit sterk ondernemerschap is een bedrijf neergezet, dat bijna het hele spectrum van 3D-communicatie beheerst. Nieuwe disciplines zijn dankbaar omarmd en door te anticiperen op tendensen in de markt en de maatschappij, zijn meerdere divisies ontstaan die allemaal relevante meerwaarde hebben. Daarin zit ook de crux van de organisatie. Je kunt Boozed eigenlijk bellen voor alles.

  • Want de mensen van Boozed voelen zich nergens te goed voor; of het nu een miljoenenproductie is of de verhuur van één bloemenvaas
  • En Boozed denkt mee. En denkt ook een beetje tegen. Met creativiteit, advies en vertaling van de boodschap in een 3D omgeving
  • No is never an option. Boozed denkt altijd in oplossingen. Waar dan ook en voor wie dan ook

Daarin zit zowel het onderscheidende vermogen als het diffuse karakter van Boozed. In de loop der jaren zijn dankzij gezond ondernemerschap organische uitbreidingen ontstaan die volstrekt logisch binnen de identiteit van Boozed vallen maar niet eenduidig zijn in de merkcommunicatie.

Daarom hebben we de hulp ingeroepen van effectgroup*, als allround communicatiebureau én actief binnen de eventbranche, voor ons dé partner om ons te begeleiden Boozed als merk sterk te positioneren. Als eerste opdracht een tagline, een doortastende brand story en treffende visuele merkidentiteit.

Uitdagend, want wij zijn kritisch, eigenwijs en best wel een beetje door de wol geverfd…maar zelf doen was geen optie. Iets met een timmerman en plinten, en de loodgieter en de lekkende kraan.

Maar zij durfden de uitdaging aan en de afgelopen weken zijn we na enkele sessies en recaps tot een goed passende tagline gekomen, onze brandstory leest als een spannend jongensboek en de eerste schetsen van de visuele identiteit zijn veelbelovend.

We kunnen niet wachten om onze nieuwe jas te showen, want hij voelt goed!! Maar nog even geduld. Hou onze socials de komende weken in de gaten voor het eindresultaat.